Oldalak

2015. június 23.

Csak az íráshoz vagyok lusta

Nagyon elhanyagoltam a blogomat, novemberi az utolsó bejegyzés. Mentségemre legyen mondva, hogy pár hónapig tanfolyamra jártam, ahol bizony vizsgára kellett készülni így a blogolásra egyáltalán nem szakítottam időt. Azóta sok minden történt, nyár van (elvileg), és én megint itthon vagyok, állás nélkül. De nem bánkódom, a problémák azért vannak, hogy megoldjuk őket, és biztos vagyok benne, hogy egyszer kimozdulok a holtpontról. Addig is varrogatok, nem esem kétségbe.
Inkább képekben mutatom, mik kerültek ki a kezeim alól az elmúlt év novembere óta. Figyelem. rengeteg kép következik! Kezdem a karácsonyi dolgokkal, két terítő készült.



Táskáim, a baglyosak:





Szettben, neszesszerrel és mobiltartóval






Katicabogaras, pénztárcával



A kicsikék











A nagyobbacskák






Farmer




Pillangós szett






Macis neszesszer


Babáim és a Nyúlék







Szóltam előre, hogy sok kép van, de ebből látszik, hogy néha csináltam ezt-azt. Szép hetet mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szépséges dolgot csináltál. Egyik másik táskánál csak ámultam és bámultam / na jó, mindegyiknél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Ilyenkor mindig az jut eszembe: nahát, a végén még megtanulok varrni! :))

      Törlés

Related Posts with Thumbnails