Oldalak

2012. június 23.

Nyári táskák

Kitört rajtam újfent a táskamánia. Sosem elég, mindig kell újabb és újabb. Ez már így marad, gyógyíthatatlan ez a kór. A Facebookon bukkantam rá a Varróvilág felhívására, a nyári táskafesztiválra. Ingyenes szabásminta, és fényképes útmutató  alapján lehetett elkészíteni ezt a jó kis strandtáskát. Jó nagy, alaposan meg lehet pakolni, minden szükséges holmi belefér.



Az alábbi helyen megtaláljátok a leírást:http://www.taskafesztival.hu/programok/roxana---egyedi-strandtaska-a-vizpartra-1-/
A másik szatyrot már régebben is szerettem volna megvarrni, most időt szakítottam rá. Ez jóval kisebb, viszont kifejezetten nyárra való, a rátétes mintája miatt, Egy japán újságból vettem az ötletet, hétfőn fel is avatom ezt a kis tatyót, reggel ebben viszem a tízóraimat.




Jó hétvégét mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails