Oldalak

2011. október 6.

Szoknyából táska

Egy ismerős bízott meg azzal a feladattal, hogy egy 100 Ft-os, turis szoknyából készítsek egy táskát, amit színházba tudna elvinni magával. Ilyenkor kicsit megrémülök, mert tudom magamról, hogy nagyon kezdeti szinten tartok még a varrásban, és kétségek gyötörnek: mi lesz, ha elrontom? Ezért úgy döntöttem ,hogy előveszem a jó kis Tilda szabásmintát, és csinálok egy olyat, mint az esküvőre varrt táskám. Így sikeredett:







A szélek tűzése még mindig gyatrán megy, pláne, hogy több anyagréteget kéne átvarrni. Nekem tetszik így is.

Holnap sorsolok! Annyira boldog vagyok, hogy ilyen sok kedves kommentet kaptam, és ennyien jelentkeztetek!

6 megjegyzés:

  1. Ne aggódj semmit, ez nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is nagyon jó lett! Már régóta nézegetem én is ezt a táska mintát, de nem volt merszem belevágni.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Judit!

    A táska "gazdájaként" írok. :)Nagyon-nagyon tetszik, biztos voltam benne, hogy a végeredmény pozitív lesz, ezért nem is voltak konkrét elképzeléseim előre a szabásmintával kapcsolatban. Örülök, hogy a kedvenc munkatársamnak ilyen tehetséges nagynénije van, azt hiszem, a jövőben ezt ki is fogom használni!:)

    További szép napot kívánok!

    Dia

    u.i.: Az anyagköltségem amúgy 200 Ft volt!:)

    VálaszTörlés
  4. Hát szívesen hordanám, ha az enyém lenne!:)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails