Oldalak

2011. február 15.

Babázhatnékom támadt


Nemrég névnapot köszönteni  voltunk nagynénikéméknél (aki egyébként sokkal ügyesebb mindenben, mint én), és ott mutatott egy babát, amit éppen készít. Egyből irigy lettem, és eldöntöttem, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom. Jól elpöszmörögtem vele (közben főztem, azaz próbálkoztam, mert hétköznapi kajákat kb 15 éve készítettem utoljára, óriási tehetségem van egy tök egyszerű borsófőzelék elrontásához. Meg lehetett enni, ez a lényeg, egyébként annyira nem vagyok béna, csak kijöttem a gyakorlatból.) Visszakanyarodva a babához, szegénykém először teljesen úgy nézett ki, mint egy kis űrlény vagy zombi, de a végére sikerült egy kicsit kikupálnom. Nagyon béna?

3 megjegyzés:

  1. Szerintem egyáltalán nem béna, aranyos lett, talán a gombszemet cserélném le másra. :)

    VálaszTörlés
  2. Jé! Eperke! Bocsánat a kéretlen keresztelőért, de ez jutott róla eszembe! Első babának egyenesen tökéletes! Szerintem Eperke is nagyon örülne egy babatársaságnak! No, meg mi is! :))

    VálaszTörlés
  3. Hú, aranyosak vagytok! Szeretnék még csinálni másikat, másfélét. Mit lehetne gomb helyett? Ez volt itthon, meg gyöngy.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails