Oldalak

2011. március 19.

Hímeztem is

 Az volt a célkitűzésem, hogy a meteorológiai tavasz kezdetére befejezem ezt a képet, de közben annyi minden mást csináltam, hogy szegényt kissé elhanyagoltam. De azért haladtam valamicskét, és már alakul a másik hóember is.
Sajnos alapvetően rendetlennek mondható ember vagyok, ezt úgy próbálom kompenzálni, hogy állandóan pakolok egyik helyről a másikra, aminek persze az az eredménye, hogy nem találok meg semmit, amire pont szükségem lenne. (Így jártam a bizonyítványaimmal, feltúrtam az egész irattárunkat hiába, aztán másnap hajnalban bevillant, hogy mi az a jó hely, ahová pár hónapja elpakoltam őket azzal a felkiáltással, hogy itt biztosan megtalálom őket.) Na, ilyen pakolászós rohamom közben bukkantam rá erre a koalás képre, amit már elég régen csináltam, és szintén egy bombabiztos helyre tettem. Mindegy, most ráakadtam, és egészen felvidított. Persze, már nem tudom, milyen apropóból hímeztem, de még most is aranyosnak találom.


1 megjegyzés:

  1. Látom, nagyon profin megy már a "babázás"! Gratulálok!
    A kis koalás keresztszemes aranyos!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails