Oldalak

2011. június 24.

Hortenzia

Az esküvőre készül ez is, ahol a díszítés hortenziából lesz. A képen kettő szál virág lesz, reményeim szerint a hétvégén be tudom fejezni, és esetleg tetszik is majd az arának. A minta szintén a francia DEFA magazinból származik, a fonalakat pedig Bakternőtől rendeltem. A mi megyénkben sehol nem lehet DMC fonalat kapni, a párom meg nem mutatott túl nagy hajlandóságot arra, hogy hozzon nekem Pestről, pedig a hímzővásznat máskor ő szerezte be, csak nem érezte igazán testhezállónak a feladatot.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a hortenziák! Szerintem az ara is nagyon elégedett lesz!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek ezek a virágok, nagyon szépen kihímezted, biztos örömet szerzel vele:) Nekem már örömet szereztél így is, hogy megmutattad, hogy megnézhettem!:)
    Kellemes hétvégét Neked!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kis finomkodó virág.. Bizonyára örül ,akinek készited Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  4. Jelentem: az arának tetszik. :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails