Oldalak

2013. július 10.

I love herbs

Tényleg szeretem a növényeket, jó nagy kertünk van és most már elég sokféle bokor, virág van benne. Az idén már külön fűszerkertem is van, és jó pár levendulát is telepítettem, remélem megmaradnak. A fekete macskánk kisajátította a friss földet, illemhelynek használja és eléggé megtizedelte például a bazsalikomot. Már mindenféle praktikát és trükköt bevetettem, hogy elvegyen a kedvét tőle, mert hercig kis árkokat ás mindenfelé. Mostanra talán sikerült lebeszélnem a ténykedéséről, a héten még egyelőre minden növényem a helyén van.
Ebben a hónapban megint egy Jeremiah Junction mintát választottam, olyan kis vidám.










Mutatok képet a rózsáimról, imádom őket.




Napsütéses nyarat mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. Szépséges a hímzés is,meg a virágok is:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!Úgy szeretném, ha mindig nyár lenne.

    VálaszTörlés
  3. Szia, szerintem még nem jártam nálad! Gyönyörű lett a hímzésed, gratulálok hozzá. Nagyon finom darab! Várom a következőt! :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails