Oldalak

2013. augusztus 31.

Farmer és farmer, és még mindig farmer

Majdnem kész a kanapéra való takaró, még a széleit kell eltisztáznom. Kb. 150 darab négyzetet, illetve téglalapot varrtam össze, a hét minden napján varrogattam. A végén már a súlya miatt elég nehézkes volt vele dolgozni, és itt mindjárt felmerült a kérdés bennem, hogyan fogjuk ezt tisztítani? Valamilyen megoldást biztosan ki fogunk ötleni, ha arra kerül a sor.


Ez még az az állapot, amikor azt hittem, elég lesz. Hogy hogyan mértem az elején, az rejtély.


Ezért újra gyártani kezdtem a négyzeteket.



Itt már végre megfelelő a szélesség és a hosszúság.





A mai nap egy crazy technikával készült párna lett még készen. És még mindig van farmerem. A következő projekt, a másik fotelemre is kell egy takaró, és teljesen uralkodik majd a jeans a nappaliban. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails