Oldalak

2011. december 6.

Little Cupid

A párom 3-án ünnepelte a születésnapját. Nem akartam, hogy  kimaradjon az általam készített figurák birtoklásának öröméből, ezért megleptem ezzel a kis kópé angyalkával. Az általam annyira kedvelt PR modell.
Nagyon fogy az idő, lassan kezdek pánikolni, még el vagyok maradva nyolc darab angyalkával, merem remélni, hogy holnapra be tudom őket fejezni és eljutnak időben a tulajdonosokhoz. A családomnak szánt ajándékokkal is csúszok, anyagok felhalmozva, hímzések félkészen, plusz még szülinapok is vannak. Azzal vigasztalom magam, hogy jövőre is lesz karácsony! Mások hogyan csinálják ezt? Már augusztusban el kéne kezdeni a készülődést?

2 megjegyzés:

  1. Igen, már augusztusban el kell kezdeni. Erre én is rájöttem:) A huncut angyalkád!!! Hát valami fenomenális!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! A páromnak is tetszett, elvitte az irodába.

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails