Oldalak

2011. november 26.

Foci, foci, foci

A férjem nagy foci őrült. Kéthetente kedden és szerdán elfoglalja a nappalit, és szurkol, Én meg bezárkózom a hálószobába és nem értem, hogyan képes kilencven percen keresztül bámulni 22 pasi rohangálását egy labda után. Ő biztosan megfejtette  már ennek a játéknak az értelmét, és teljesen rabul ejti a varázsa, nekem eddig ez még nem sikerült.
Ez a mobiltartó nem neki készült, bár elnyerte a tetszését, remélem a megrendelő is így lesz vele.

Ma este újfent megfogadtam, hogy nem nézem az X-faktort. Mi alapján dönt a nép? Elég a cukiság? Miért párbajozik TT, amikor ő egy HANG?  És a csapat? Ők annyira nem jönnek be nekem, de elismerem, hogy nagyon tudnak énekelni. Nem értem. Magyarok, hol a fületek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails