Oldalak

2011. november 11.

A Mikulás segítői

Most nálunk is elkelnének, bedöglött a router, mindenki szenved, csak nekem van mobilnetem. De ezt sajnos korlátozott ideig használhatom, mert a gatyánk is rámenne a számlára. Ezért kiraktam a nappaliba ezeket a kis manókat, hátha segítenek, és holnap sikerül kijavítani a hibákat, (remélem nincs túl nagy galiba) és újra helyre áll a mi kis világunk rendje. Szóval jöjjenek ők, megint Patti's Ratties minta alapján. Egyébként az unokaöcsém ötlete volt, hogy készíthetnék karácsonyi manókat, hát tessék:





6 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos kis manók lettek. :-) Remélem segítenek a rendszer helyreállításában. :-)

    VálaszTörlés
  2. Bájosak, ahogyan rájuk néztem a karácsony jutott eszembe.

    VálaszTörlés
  3. Küldhetnéd segíteni hozzám is a manóidat, mert az én routerem is pont most romlott el, tegnap megcsinálták, erre megint nem jó... :( És a t-online modem is folyton ledobál...

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm az elismeréseket. A manók annyit segítettek, hogy a router jó, mert vadi újat kellett venni. Viszont kiderült a három laptop közül egyedül az én wi-fimmel nem fér össze, ezért egy kb 15 méteres kábelen keresztül kapom a netet, ami nagyon jól mutat, amint keresztül kígyózik a fél lakáson . Remélem ez csak átmeneti. További szép hétvégét mindenkinek!

    VálaszTörlés
  5. Mondd csak szoktál néha aludni is?? :)))) tüneményesek!!! :)

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails