Oldalak

2011. augusztus 17.

A boldogság kék madarai

Jelen esetben lilák.





Nem tudom más hogy van vele, de eddig minden hímzésemet elrontottam, és bizony fejteni kellett, amit nagyon utálok. Ezzel is így voltam. A legbosszantóbb az egészben az volt, hogy már majdnem a végén  jártam, az egyik pillangó kontúrozása volt hátra, amikor felfedeztem, hogy az egyik levélcsoport egy sorral elcsúszott. Először még azt gondoltam, rajtam kívül úgysem veszi észre senki, meg a kutyát sem érdekli ez a probléma, de csak piszkált a dolog, így bontottam és fejtettem. Nekem nagyon tetszik, már csak egy jó keret kell és teljesen elégedett leszek vele.

2 megjegyzés:

  1. Hű, de gyönyörű ez a minta! Csodaszépen kivarrtad, jól tetted, hogy felbontottad, egyszerűen nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Így utólag már én sem bánom, hogy visszafejtettem!

    VálaszTörlés

Related Posts with Thumbnails